HTML

fx szubjektív

Mindennapi örömök és csalódások a forex világában - okoskodás nélkül.

Friss topikok

Linkblog

Január egy lomondó legyintés lehetne...

2011.01.28. 15:55 sztavrogin2

A tegnapi nappal kénytelen voltam zárni január hónapot. Pontosabban, már tegnapelőtt, mert tegnap két, ígéretes próbálkozásom ellenére sikerült egy nagy nullát összehozni a piacnak számomra. Úgy néz ki, a február lassan fog indulni, abban az értelemben, hogy egy hétig nem fogok tudni kereskedni.

Nem mintha lenne mit. Nem mondom, egy kicsit több rizikót vállalva, ezeken a napokon is lehetne keresni, de mostanában, ilyen nyögvenyelős időszakomban nem szívesen ugrálok. Nincs meg a "flow", marhaságokkal meg nem kéne magam még mélyebbre ásni. A piac egy szar, a bróker nem is tudja egész délelőtt a sztenderd spread-jeit adni, gyertyakonfigok nem állnak össze, nincs normális forgalom stb. December közepén azt hittem, a közelgő karácsony miatt van ez, majd január jobb lesz, de nincs változás. Sokszor csak a hírek mozgatják a piacot, csapkodás van, talán kúszás a felsőbb idősíkokon, nem trend ez, kérem. Nekem trend kell, likviditás, tessék gondolni a pórnép életszínvonalára is!:)

Tegnap is két jelem volt, amit kénytelen voltam kihagyni az aktuális hír miatt megnövekvő spread és a csapkodás miatt. Ha nem sikerül, akkor azért vagyok fasz, ha meg sikerül, lazul a fegyelem, onnan megint bukó. Egy dologban értem el előrehaladást ebben a hónapban, az a fegyelem. Mindig tudtam, hogy enélkül nem fog menni (mostanában még ezzel sem, sajnos), de más dolgokat fontosabbnak ítéltem. Aztán hideg fejjel visszanézve nem csak a kritikus pozikat, rossz döntéseket, hanem az egész kereskedési naplómat, rá kellett jönnöm, hogy sokkal vidámabb lehetnék, ha fegyelmezetten kereskedtem volna. Na nem az elejétől, csak mondjuk, úgy a "pályafutásom" felétől.

Szóval, előrehaladás volt, lesz is, ha kis lépésekkel haladok, akkor is haladok. Február jobb lesz!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fxszubjektiv.blog.hu/api/trackback/id/tr112621238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása