HTML

fx szubjektív

Mindennapi örömök és csalódások a forex világában - okoskodás nélkül.

Friss topikok

Linkblog

Ragaszkodás

2011.06.18. 10:52 sztavrogin2

Az elmúlt hetekben, egyébirányú elfoglaltságaim miatt elég keveset vettem részt az eseményekben. Nem mondom, hogy nem néztem a csártokra, de a rendszeresség hiányzott, így aztán a szükséges akciók is elmaradtak. Ezekkel együtt persze, a pénzem sem gyarapodott (de nem is fogyott...)

Szóval, nézegetés közben olyanon gondolkoztam, hogy a potenciális fordulókat, korrekciókat miért nem játszom meg bátrabban? Pl. 15-én megnyílt az eu shortom 4390-nél, majd másfél nap alatt több, mint 300 pipet rohant lefelé. (Gyanús volt a rohanás, mert abból hamarosan visszapattanás következhet. A rákövetkező napon ráadásul, a forgalom is megnőtt egy fordított kalapács gyertya képében.) Az indikátorok késnek, a stopom túl szűk ekkora mozgásokhoz, mitévő legyek a jelnél? Újra oda lyukadok ki, hogy hiába sejtem az elindult mozgást erősebbnek, mint az ellene mutató jeleket, könyörtelenül ki kell végeznem a pozit, realizálnom kell a profitot. Az is benne van a pakliban, hogy az előzetes zárás egy ellenirányú nyitással jár együtt. Ez nagyon piacfüggő persze, és veszélyes is. De napi csárton nem osztogatják túl sűrűn a jeleket, sokat közülük csak utólag lehet biztosan beazonosítani. Vagy, egyszerűen csak lemaradok róluk.

A konkrét példához visszatérve: egyértelmű fő trend forduló jeleket közvetít a piac, az egyiknél be is szálltam, sikeresen. Heves ármozgásokkal hamar szert is tettem profitra, zártam is a pozi egy részét, a stopot nullába húztam. Viszont, a kalapács fölé, 4240 környékére kellett volna a maradék stopot tenni, így a pozi másik fele is szépen hozott volna a konyhára. Jelen esetben longot nem nyitottam volna, a korábbi fordulós jelek túl erősek számomra, először azok hadd negálódjanak. Ha nem negálódnak, akkor keresem a visszaszállási lehetőséget short irányba. Egyébként, egy nyári range is benne van a dologban. Ami nem tetszik, a túl heves, hírek mozgatta gyertyák mérete. Attól tartok, ha lesz is jel, nem lesz kedvem beszállni a nem túl fényes R/R miatt.

Tehát, megint csak a rövidebb időtávú, de biztosabb profit a cél, nem ragaszkodni a fő irányhoz, amiben számomra túl nagy mozgások is lehetnek. "Kisbefektető" vagyok, LOL.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fxszubjektiv.blog.hu/api/trackback/id/tr692994551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása