HTML

fx szubjektív

Mindennapi örömök és csalódások a forex világában - okoskodás nélkül.

Friss topikok

Linkblog

Újfajta napló

2011.05.16. 22:58 sztavrogin2

Úgy gondoltam, ha már áttértem a nagyobb idősíkú, kvázi kevesebb akcióval kecsegtető kereskedésre, legalább van módom rögzíteni a trédjeimet. Innentől ezekkel az adatokkal megtámogatva vesézek.

Szóval, a sanyarú április után teltek-múltak a napok az extrém régiókban, több helyen is alakult a forduló, az u/j-n a 61,8-as fibo szint is befigyelt a bullish divergencia mellett és 10. után még az indikátorok is úgy álltak, hogy ki is raktam a long ordert 81,25-re, 90 pip csúszóval. Még a délelőtt meg is nyitott, de sajnos csak 81,31-ig jutott, majd másnap is csak eddig, aztán még pár napig kínlódva lefelé, úgyhogy a csúszó stopomnak sem volt sok lehetősége csúszni, majd az egész pozi kistoppolódott. Asszem fundamentális hírek, hirtelen kockázatkerülő hangulat kavartak be, nem sok esélyem volt.

16-án reggel gbp/chf short ordert raktam ki 4410-re, 150 pip stoppal. Ment is szépen lefelé, kíváncsi vagyok, csak az alj visszatesztelése lesz-e belőle, vagy a nagy európai elszomorodás újabb csúcsokra tolja a frankot.Mondjuk, épp a csúcsok miatt valamennyire bojkottáltam az utóbbi időben a frank párokat, de az eső csatorna tetejénél az indikátorokkal, meg mindennel megtámogatott fordulót illik shortolni, aztán majd meglátjuk. Itt azért már nem lepődnék meg a trendfordulón, de ez jelenleg kérem, még mindig short.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fxszubjektiv.blog.hu/api/trackback/id/tr312909776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása