HTML

fx szubjektív

Mindennapi örömök és csalódások a forex világában - okoskodás nélkül.

Friss topikok

Linkblog

Telik-múlik a február is

2011.02.13. 14:09 sztavrogin2

A hét második fele elég csendesen telt. Szerdán benéztem egy fals jelet, csüt.-pént. pedig nem sikerült jó belépőt elkapnom. Pénteken röhejes volt: reggel negyedórával lekéstem a jelet, délután háromnegyed négykor meg ott kellett hagynom, mert nem tudtam a gép előtt lenni. Öt-hat órán keresztül meg semmi.

Ilyen rossz passzban nem merem a pozit otthagyni egy trendfordulós, v. korrekciós jelnél, simán benne van, hogy oldalazásba megy át a dolog, finom kirázós tüskékkel spékelve. Az utolsó két napon volt is egy-egy pozim, amit manuálisan húztam BE-be. Nem is veszítettem rajtuk ezért. Mindkettő "fordulós téma" volt, fokozottan veszélyes. Ha jó szériában vagyok, ezeket valszeg otthagyom, bukok rajtuk fél-fél pozíciót, kutyát nem érdekli, ha jócskán plusszos az időszak. Persze, kétélű dolog ez is, nem biztos, hogy jó vért szül, fordulókat vadászni, a trend az trend, nem kell kitalálni.

Igazából az bosszant egy kicsit, hogy február közepe van és alig volt időm rendesen kereskedni. Mondjuk, ha volt is, akkor sem volt benne sok köszönet, de akkor is. Nem a nullás napok fájnak, hanem az, hogy melléjük csak a szokásos vesztők jöttek még meg eddig, kéne már nyereséget is csinálni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fxszubjektiv.blog.hu/api/trackback/id/tr142657971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása