HTML

fx szubjektív

Mindennapi örömök és csalódások a forex világában - okoskodás nélkül.

Friss topikok

Linkblog

Skalpolni naposon

2011.05.23. 22:23 sztavrogin2

Azért próbálkozom így, mert a trendeket nem bírom lekövetni. A péntekre nyitva maradt eur/gbp longom zárás előtt kistoppolódott, és a csúszó stop se nagyon tudta csökkenteni a veszteséget. A kezdeti irány jó volt, de nem ment eleget az árfolyam, elfogyott a nyomaték. A stopokat kénytelen vagyok szűkre hagyni, ha keresni akarok, ezért sem tarthatom a pozit sokáig. Tisztában vagyok vele, hogy így ez ilyen, csak ez az aktuális eur/gbp bukó nekem ebben a hónapban már a sokadik volt, a türelmem meg ennél azért végesebb. Úgy döntöttem kiszedem a kis nyereségeket, akármeddig is tart az adott ralli.

Szóval, amivel már régebben is próbálkoztam nagy stop, kis t/p, aztán bízom a jó nyerő arányban. Ami azért bizakodásra ad okot, hogy az irányokat eltalálom. Több párt is figyelek, ez naponta több nyitást hozhat. Ennek a módszernek a veszélyeit viszont, ismerem...

A mai napra 3 ordert raktam ki: short eu 4168, long usd/chf 0,8805 és long uj 82,07. Ez utóbbi nem teljesült napközben (szerencsére, mert 82,035-ről elég súlyos kirázás indult...), de éjszaka még látok esélyt a kiszórás után ralli folytatására.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fxszubjektiv.blog.hu/api/trackback/id/tr212927427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása