HTML

fx szubjektív

Mindennapi örömök és csalódások a forex világában - okoskodás nélkül.

Friss topikok

Linkblog

Csak ültem a kezemen...

2011.01.19. 12:03 sztavrogin2

Igen, ezek azok a pillanatok, amelyek kétséget ébresztenek bennem. Persze, gyorsan igyekszem el is oszlatni őket.

Alapvetően igyekszem a piaci nyomatékot kihasználni, ezért választottam a délelőtti időszakot a napi kereskedésre. Ebben a hónapban több pozíciómat cserbenhagyta a nyomaték, de ha tudtam volna, hogy mikor kell kiszállni, "sokkal" gazdagabb lehetnék jelen pillanatban. (Közhely, nem beszállni nehéz, hanem felismerni, mikor kell kiszállni.)

Tegnap 3 pippel a célár előtt fordult és ütött ki nulla környékén, ma csak félúton volt, amikor fordult, mínusz 1 a vége. Ott ültem, alacsonyabb idősíkon láttam is a "rossz" jeleket, kezdett is a mutatóujjam az egéren idegeskedni. Aztán inkább "ráültem" a kezemre, hagytam hadd fussa ki magát, amerre gondolják az okosok. Tudom magamról, hogy alacsonyabb-idősíkot-figyelve-lesem-a-futó-pozit dolog nem nekem való, ebből már születtek csúnya elborulások.

Most a másik "oldalnak" adom az esélyt, bizonyítson nálam is a fegyelem, a következetesség!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fxszubjektiv.blog.hu/api/trackback/id/tr682595472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása