HTML

fx szubjektív

Mindennapi örömök és csalódások a forex világában - okoskodás nélkül.

Friss topikok

Linkblog

NFP, ej-ej...

2011.02.04. 22:09 sztavrogin2

Szóval, azzal kezdem a februárt, hogy az egyhetes semmittevés nagyon nem tett jót, nagyon nem volt türelmem kihagyni még az nfp-napot is, meg is lett az ára. Kiéhezve nekiestem a piacnak, aztán, ahogy ez lenni szokott ilyenkor, le is pattantam róla.:(

Viszont, volt egy nagy haszna a dolognak! (Legalábbis, tényleg remélem, hogy tudom hasznosítani!) Már régóta figyeltem az egyik indikátoromat bizonyos ármozgásoknál, most, hogy szívás közben láttam a működését, igazából ki is kristályosodott. Kíváncsi vagyok, tudom-e hasznosítani? Kiderül...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fxszubjektiv.blog.hu/api/trackback/id/tr842639551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása