HTML

fx szubjektív

Mindennapi örömök és csalódások a forex világában - okoskodás nélkül.

Friss topikok

Linkblog

Ld. tegnap

2011.01.11. 13:47 sztavrogin2

Azzal a különbséggel, hogy ma én húztam feljebb a stopot, mert mégiscsak éretlennek találtam a setup-ot nyitás után. Két pippel a lokális alj alá húztam, felezve a kockázatot. Mondanom sem kell, kevés lett a 2 pip puffer, 3 kellett volna... Később persze, a virtuális céláram következett volna, a 3%-os nyerésért.

Bosszantó, hogy ma, amikor "intézkedek" a hibámra válaszul, mégis simán belefért volna, ha ugyanúgy hagyom, mint az érvényes pozíciók esetében. Paradox módon, ma nyertem volna.

És akkor, ezeket tessék ideggel bírni, hehe...:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fxszubjektiv.blog.hu/api/trackback/id/tr232576549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása