HTML

fx szubjektív

Mindennapi örömök és csalódások a forex világában - okoskodás nélkül.

Friss topikok

Linkblog

Hóvége

2011.03.30. 22:21 sztavrogin2

Eltelt március. Annak ellenére, hogy az elején még eléggé tétova, "fogalmatlan" voltam a tréderi státuszomat illetően, a végére mégiscsak összekapartam néhány százalék profitot, ami a sok-sok veszteséges hónap után, tulajdonképpen üdítőleg hat rám. Egy-két jó beszállót el is bambultam, az egyik poziban az mm-re nem figyeltem, szóval, van még tartalékom. És, ami a legfontosabb: mindezt napi csártokon!

Igaz, hogy régebben egy-két jobb napon összejött ez a mostani havi profit. Viszont rossz napokon mennyi ideg és mennyi pénz úszott el sajnos... Most még vesztes trédem sem volt.

Sejtettem, hogy ezek jellemzik ezt a fajta kereskedést. A lassú eredményekkel továbbra is nehezen barátkozok, de el kell fogadnom. A bukók még barátságtalanabbak lennének...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fxszubjektiv.blog.hu/api/trackback/id/tr482786780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása