HTML

fx szubjektív

Mindennapi örömök és csalódások a forex világában - okoskodás nélkül.

Friss topikok

Linkblog

Csak kicsit hülye

2011.02.08. 16:29 sztavrogin2

Azzal kezdem, hogy tegnapra nem terveztem sok kereskedést, mert másirányú elfoglaltságom volt. Ennek ellenére - és mert délután mégis ráértem -, szépen kivártam egy fordulós setup-ot, ami végig is ment. Elégedett lehettem magammal.

Ma, valamiért kevesebb türelmem volt. Utólag visszagondolva, az adott okot a türelmetlenségre, hogy elfogyott a volumen a piacon, ezt úgy értelmeztem, hogy készülődik valami, elárulva az irányt is. Nem volt tiszta, de nem hagyott nyugodni, sajnos. Készülődött is, csak nem az, amire én, a puruttya tréderke, gondoltam. Történt ugyanis, hogy amint nyitottam a short-ot, elindult, mint a rakéta, felfelé... Megnőttek a spread-ek is, na, gondoltam, ezt nemcsak szimplán benéztem, itt tényleg történt valami. Negyedórát kutakodtam a neten, mire megtaláltam, hogy az egész héten banki szüneten lévő kínaiaknak viszketett a fenekük, mozdítottak az alapkamatukon, ez elég is volt a kiszórásomhoz. Előrejelezve seholsem, ja, akkor könnyen kikerülöm, úgy könnyű... Külön pechem, hogy tudatlanul félreértelmeztem a jeleket és nyitottam. Szóval, ezt most fifti-fifti hibára veszem (mármint, hogy nem teljesen voltam hülye), ez kicsit vigasztal, de a végelszámolásnál ez így is, úgy is mínusz.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fxszubjektiv.blog.hu/api/trackback/id/tr562647143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása